15 Aralık 2012 Cumartesi

Türkiye - Türk Bayrağı - Atatürk !




Kullandığım kelimeler
       
       Yurt, adil, kahraman, ata, şehit, şehir, gezi, yaşam, bilim, eşitlik, toplum, tarih, inkılapçılık, asil, güç, Hatay, marş, gençlik, kurtuluş, bilinç, ulus, halkçılık, din, halk, milliyetçilik, eğitim, çağdaş, dil, iş, Türkçe, Farsça, uygarlık, çağ, güç, Atatürk, devletçilik, ay, yıldız, inanç, benlik, batı, ulusal, medeniyet, Mustafa, Kemal, gençlik, modern, asil, anayasa, toplum, kader, hoşgörü, lider, özgürlük, Cumhuriyet, demokrasi, devletçilik, millet, yurt, bağlılık, bağımsızlık, laiklik, gelecek, hilal, istiklal, vatan, Kayseri, Ankara, sosyal, sevgi, boğazlar, şeref, toprak, Balıkesir, sulh, İzmir, İstanbul, Çanakkale, Gelibolu, özgürlük, savaş, barış, güven, Devrimcilik.

Bu konuyu seçme sebebim

       Ülkeme, Türk Bayrağına ve Atatürk' e karşı olan sevgimi bir de bu şekilde anlatmak istedim. Bu konuyu seçmiş olmak için fazla söze gerek yok aslında ama seçtiğim kelimeler ülkemizin geçmişini, bu gününü ve az da olsa geleceğini, bayrağımızın değerini, önemini, güzelliğini ve Atatürk'ün gerçekleştirdiği yenilikleri anlatan kelimeler. Ayrıca bu konularla ilgili aklıma gelen farklı kelimelere de yer verdim. Bu kadar az kelime ile aksine önemi çok  fazla olan konular ne kadar aktarılır şüpheli ama kendimce anlatmaya çalıştım. (Ötekiler kelimelerle anlatılamıyorsa bunlar ?). Atatürk resmini de yazılarla oluşturmaya çalıştım ama istediğim gibi olmadı o yüzden resim haliyle bıraktım. Sonuçta işte bizim bayrağımız, ülkemiz ve Ata'mız !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder