14 Aralık 2012 Cuma

AFYONKARAHİSAR

Neden Afyonkarahisar?

Birçok insan ya Afyonkarahisar'ın adını duymamıştır ya da Afyonkarahisar 'ı küçük bir şehir olarak tanımaktadır. Benim bu konuyu seçmemdeki amaç Afyonkarahisar'ın bilinmeyen güzelliklerini,geçim kaynaklarını ve gizli kalmış özelliklerini ortaya çıkarmak. Özellikle Afyon da bulunan kaplıcalar birçok hastalığa şifa olmakla beraber doğal ve sakin bir tatil ortamıdır. İlk olarak Afyon'un haritadaki yerini çizdim. Çizimin etrafını Afyon ve Afyonkarahisar yazılarıyla kapladım. Çünkü ilimizin adı ilk olarak Afyonkarahisardı ama 1950 li yıllarda yeni ilçelerin kurulması sırasında ilin adı Afyon olark tanımlanmış ve öyle kalmıştır. 26 Ağustos 2003 te ise şehrimizin adı tekrar Afyonkarahisar olmuştur. Merak edenler için bu şekilde yapmak istedim. Ayrıca Afyonkarahisar'ın herkesin beğener yediği ve bir tadanın birdaha vazgeçemediği tatlarını size göstermek için de bu konuyu seçtim.

Kullandığım Kelimeler

 
03,Karahisar Kalesi,ev ekmeği,kilim,mermer,yün,Sultan dağları,Akdağ,Sandıklı ovası,sucuk,napolyon kirazı,haşhaş,226 m,et,patates,kaymak,lokum,sucuk döner,yumurta,Acıgöl,Gazlıgöl kaplıcası,maden suyu,termal,Hüdai kaplıcaları,arpa,buğday,Sandıklı,Tınıaztepe,Kocaepe Üniversitesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder