14 Aralık 2012 Cuma

Resim yazısı ekle


                PARFÜM

KONU: Parfüm alanında bir kelime bulutu oluşturma
RENK :Çeşitli renkler kullandım
ANAHTAR KELİME:Parfüm, leylak, misk, vetiver, estetik, çiçek, mutluluk, bahar, kadın, zerafet ,güzellik, bakım, kuaför, doğallık, rahatlama, okyanus, esinti, baharat, wish of love, lacoste, hugo boss boss, chanel allure, idole darmani, bellisima, jadore, cascade, idyLLe, privacy, fa, jagler, touch, emotions kelimelerini kullandım


BU KONUYU SEÇME AMACIM VE YAPTIĞIM ÇAŞILMAM: Günlük yaşamda çok kullandığımız bir nesneyi kullanmak istedim ve parfümü seçtim. Sadece kutusunun şekliyle bile sadece kadınlara değil erkeklere de estetik bir yapı sunan parfümü şekillerle anlatmanın da kolay olacağını düşündüm. Ayrıca parfüm ilgi çekici bir nesne olduğu için kişilerin odak noktası olacak ve hangi çeşit parfüm olduğunu, bu parfümlerin isimlerini merak edeceklerdir ve dikkatli bir şekilde inceleyeceklerdir. Parfüm ayrıca bakımı da ifade etmektedir yani bize birçok yönden hitap edip hayatımızda yer almaktadır. Ben çalışmamda bir parfüm şişesi çizdim ve parfüm alanında bir kelime bulutu oluşturdum ve parfüm şişesinin şeklini alacak şekilde yazılarla parfüm şişesini ve kapağını kapladım.Parfüm şişesinin arka planını değişik yazı biçimleriyle renklendirdim, yazılar yakındayken büyük uzaktayken  küçük gibi bir anlam kattım. Bunu bu şekilde yapmamın  kokuların yakından daha net hissedilmesi, uzaklaştıkça da kokuların daha az hissedilmesidir. Kokunun uzaktayken az , yakındayken de fazla hissedilmesini yazılarla en güzel bu şekilde anlatabileceğimi düşündüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder