15 Aralık 2012 Cumartesi

Kitap


Konu: Kitap

Kullandığım Kelimeler:

Kaynak, okuma, miras, ders, geçmiş, gelecek, takdim, önsöz, cilt, tasarım, kaynakça, kitap, kitap insana yazmayı, sanatı, hayatı, insanı öğretir, ilim, kurtuluş, öğrenme, konuşma, duygu, eğlence, okuma, kitap aklın ilacıdır, kitap tek ölümsüzlüktür, ansiklopedi, yaşam, tür, hayal, en iyi dosttur, hayal dünyası, kişisel gelişim, psikoloji, şiir, aşk, uyarlama, dünya görüşü, düşünce, kütüphane, yazar, aydınlık, roman, korku, kültür. 

Bu Konuyu Seçmemdeki Amaç:

Smiley ödevimde de kitap simgesi kullanmıştım. Çünkü kitap okumayı, kitap okurken kendimi olayların akışına kaptırmayı seviyorum. Bu yüzden kelime bulutunu da kitabı anlatan kelimelerden ve kelime gruplarından oluşturmayı tercih ettim. Bu konuyu seçerken de kitap türlerini, kitapların insan hayatını nasıl etkilediğini anlatmayı amaçladım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder