15 Aralık 2012 Cumartesi

ESOGU


Bu konuyu seçtim. çünkü. düşündüm. anlatabileceğim konu benimilgilendirmeliydi. Ve anlatacağım konular sınırlıydı. Bende hem konu hemde yardımcı kelimeler açısından verimli olabileceğini düşündüm.Sonra Acaba Osmangazi Üniversitesi hakkında acaba hangi yönünden bahsetmeliyim diye düşündüm. Sonra Osmangazi Üniversitesini biraz cazip anlatayım dedim. Ardından bu proje ortaya çıktı.Kullandığım kelimeleri  bulmakta zorlandığım anlar oldu.
Bazı kelimeleri içiçe yazdım. mesela sosyal,teknolojik ekonomik faaliyetlerin ADRESİ gb.
Renkler de ise Osmangazi Üniversitesinin logosunda bulunan renlerden esinlendim. Biraz daha bütünlük olması için.
Sonra Şekli oluşturmak için ilk önce Türkiye haritasını çıkarıyım dedim. Sonra hoş durmadığını düşündüm.
Bende sade ve düzgün bişeyler yapayım düşündüm. Ardından bu çalisma ortaya çıktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder