15 Aralık 2012 Cumartesi

Dünya Engelliler Günü

Konu: Dünya Engelliler Günü

Konuyu seçme nedenim:
 Ödevin verildiği hafta elime geçen bir broşür bu konu hakkında birşeyler yapmam gerektiğine dair fikir verdi. Ertesi gün dersten çıkmış bu konu hakkında ne yapabilirim diye düşünürken tramvaya bineceğim sırada engelliler için ayrılmış tramvay girişindeki simgeyi gördüm ve bu simgeyi kelime bulutu haline getirmeye karar verdim. Bu simgeyi tasarlarken kullandığım kelime grupları: engel çeşitlerini, bireyin engelli olmasının sebeplerini ve bu sebepler sonucunda bireyin hissettiklerini içermektedir. Kelime gruplarının yanı sıra kullandığım kelimelerin daha etkili olması için çeşitli cümle gruplarına da yer verdim.

Kullandığım kelime grupları:
Görme engelli, özel eğitim, işitme engelli, aşılar, radyasyona maruz kalma, yanlış ilaç kullanımı, akraba evliliği, felç geçirme, yetersizlik gösterme, otizm, kazalar, ilk yardım, mutsuzluk, doğum öncesi önlemsizlikler, konuşma bozukluğu olanlar, burukluk, eksiklik, doğuştan, korumaya muhtaç çocuklar günü, güçsüz yaşlılar günü, düşük zekalı, kaynaştırma eğitimi, trafik kazaları, zedelenme, umut, fizyoterapi, acı, zorluk, kalıtsal hastalıklar, risk taşıma, zihinsel, yaşamak, ortopedik engelli . . .

Kullandığım cümle grupları:

  • Dünya Engelliler Günü (3 Aralık)
  • Her birey bir engelli adayıdır!
  • Ne oldum deme, ne olacağım de!
Kullandığım başlıca yazı stilleri: Rocwell Extra Bold Lucida Calligraphy, Viyaja, Snap ITC, Rosewood Std, Showcard Gothic, Sagoe Script, Trebuchet MS, Ravie, Old English Text MT, Stencil, Minion Pro, Tahoma, Shruti, Viner Hand ITC, Lithos Pro, Matura MT, Microsoft Sans Serif, Orator Std . . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder