14 Aralık 2012 Cuma


MOTİVASYON
      Bu konuyu seçme nedenim; öğrencilerin sınav zamanı içlerinde bulunduğu sınav stresine değinmek. Yaptığım bu çalışmada onları sınav zamanı motive etmeyi amaçladım. Kişilerin sınav zamanlarında aleyhine işleyen zamanın onlara başarı, mutluluk olarak geri döneceğini göstererek onları  motive etmeyi istedim. Geçen bu sürede kişi ne kadar emek harcar vakit ayırırsa o kadar kazanmasında etkili olur diye düşünüyorum.
      Tasarladığım kum saatinde; öğrencilerin sınava hazırlanırken vede sınavdan önce içinde bulunduğu duygu ve düşünceleri ele aldım. Zaman azaldıkça sınavın yaklaşması öğrencilerde kötü düşünceleri harekete geçiriyor. Göstermek istediğim bu düşüncelerin sona ereceğini ve yerini amaçladıklarının, hedeflediklerinin alacağını göstererek onları pozitif düşünmeye yöneltmeye çalıştım. Öğrenciler çalışırken bu çalışmanın sonu gelmeyecek gibi darlanırlar. Onları bu düşünceden biraz uzaklaştırarak motive etmeyi düşündüm.Kişiyi motive  eden durumlar değişeceği için burada kendimi baz alarak kelime bulutumu tasarladım.
KULLANDIĞIM KELİME VE KELİME  GRUPLARI
    Sınav, LYS, YGS,  Stres, Azim, Fizik, Tarih,  Emek , Üzüntü,  Hırs, Hayaller, Beklentiler, Aile, Amaç, Başarı, Geri Sayım, Zaman, Özgüven, Mutluluk, Çözüm, Takdir, Gelecek, İş, Rahatlık, Üniversite, Zafer, Sorular, Cevaplar, ÖSYM, Soru Bankası, Kitapçık, Dakika , Kaynaklar,Süre




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder